Input:

Analiza strategija

6.5.2020, , Izvor: Verlag Dashöfer

Analiza strategija

Zadnji korak u procesu analize obuhvaća odabir strategije / strategija koje ćemo koristiti da postignemo željene ciljeve.

Analiza strategije uključuje odluku koji će se ciljevi uključiti u projekt, a koji će se isključiti te što će biti svrha projekta i opći cijevi.

Uz ispitivanje logike, analiza strategije također gleda i na izvedivost različitih intervencija.

Ovaj korak zahtijeva:

  • - jasne kriterije odabira strategija
  • - identifikaciju različitih mogućih strategija da bi se postigli ciljevi
  • - odabir projektne strategije

U hijerarhiji ciljeva, različite skupine ciljeva iste vrste nazivaju se strategije. Treba odabrati jednu ili više njih kao strategiju / strategije za daljnje djelovanje.

Najvažnija i najbolje izvediva strategija / strategije odabire se na temelju nekoliko kriterija, na primjer, prioritet dionika, vjerojatnosti uspjeha, proračuna, relevantnosti strategije, potrebnog vremena, doprinosa smanjenju nejednakosti itd. Ovisno o rasponu i potrebnoj količini rada, odabrana strategija / strategije mogu biti uobličene u intervencije veličine projekta ili u program koji se sastoji od nekoliko projekata.

Opći ciljevi trebaju objasniti zašto je projekt / program važan za društvo u smislu dugoročne koristi za korisnike i šire koristi za druge skupine. Oni također trebaju pokazati kako se projekt / program uklapa u regionalne / sektorske politike Europske unije i regionalnih vlasti / organizacija u pitanju. Opći ciljevi se vjerojatno neće postići samim tim projektom, nego zahtijevaju utjecaje i drugih projekata i programa.

Svrha projekta se treba baviti temeljnim problemom, a definira se s obzirom na koristi za korisnike projekta ili ciljanu skupinu kao rezultat korištenja usluga koje program pruža.

Planirani rezultati trebaju opisati usluge koje će se pružiti naznačenim korisnicima ili ciljnoj skupini i treba biti moguće učiniti projektno vodstvo odgovornim za njihovo pružanje. Rezultati se bave glavnim uzrocima problema s kojima je ciljna skupina suočena. Da bi se osigurala važnost rezultata, analiza problema bi trebala identificirati potrebu korisnika za uslugama projekta.

Raspored aktivnosti treba opisati kako će se dobra i usluge projekta pružati.

ZADATAK 14

Navedite kriterije za odabir strategija provedbe projekta. Identificirajte različite moguće strategije s kojima bi se mogli postići cilj ili ciljevi projekta. Odlučite o konačnoj strategiji provedbe projekta.

Da biste te zadatke

 Pošaljite nam povratnu informaciju
Što mislite o našem portalu?
Vaša poruka je uspješno poslana.
Input: